Bestellen en Leveren

Bestellen bij tuinjoy.nl doet u zo:


1) Zoek de producten die u wilt bestellen en plaats ze in uw winkelwagen

2) Ga naar de winkelwagen. Deze kunt u vinden in de rechterbovenhoek

3) Klik op bestelling afronden

4) Vul bij stap 1 het factuur- en bezorgadres in. (Deze kunnen van elkaar afwijken in het geval u er bijvoorbeeld voor kiest de bestelling elders af te laten leveren.)*

5) Kies bij stap 2 voor onze eigen bezorgdienst of voor afhalen.*

6) Kies bij stap 3 voor de betaalmethode van uw voorkeur.*

7) Controleer bij stap 4 of u alles goed ingevuld heeft.*

8) Geef vervolgens aan of we het pakket ergens neer mogen zetten indien u niet thuis bent.

9) Lees en accepteer de algemene voorwaarden.

10) Klik op bestellen. U wordt naar de betaalpagina van de gekozen betaalmethode gestuurd.

11) Nadat u betaald heeft gaan onze medewerkers uw bestelling verzamelen en inpakken. U ontvangt uw order binnen 2 tot 4 werkdagen.

* In onze webwinkel doorloopt u al deze stappen op één pagina. Op die manier kunt u snel terugzien of alles klopt.

Betalen als gast

U plaatst een bestelling automatisch als gast. Uw gegevens worden niet opgeslagen. Wanneer u bij een volgende bestelling liever niet opnieuw uw gegevens wilt invullen kunt u een account aanmaken.

Voordelen van een account

Het aanmaken van een account biedt u een aantal voordelen. Met een persoonlijk account logt u in met uw eigen wachtwoord. Als u een bestelling plaatst met een account hoeft u niet iedere keer opnieuw uw gegevens in te vullen. Deze gegevens kunt u wel altijd bekijken en bewerken.

Afgeronde bestellingen kunt u terug bekijken in uw eigen overzicht. Daarnaast kunt u de status van uw geplaatste order ten alle tijden bekijken. U kunt bijvoorbeeld zien wanneer we uw bestelling verzameld hebben, uw bestelling ingepakt staat en klaar staat om te worden verzonden.

Betalen

Betalen gaat bij tuinjoy.nl eenvoudig en in een beveiligde omgeving. Deze kunt u herkennen aan het groene slotje in uw browserbalk. U heeft diverse betaalmogelijkheden die we voor u op een rijtje hebben gezet bij betaalmethoden.


Bezorging

Al onze bestellingen worden keurig netjes afgeleverd. We bezorgen door heel Nederland, Duitsland, Frankrijk en België. Voor elke bestelling hebben we gepast vervoer. Van klein tot groot. Wij staan altijd garant voor een goede aflevering. Uw bestelling is op deze manier in handen van een echte specialist. Schade is op deze manier bijna onmogelijk.

Wij leveren bijna alles tussen 2 tot 4 werkdagen netjes bij u aan huis of op het door u aangegeven afleveradres.

Bezorgkosten

Alle bestellingen boven de euro 75,- bezorgen wij gratis. Voor bestellingen tot 75,- hanteren wij een standaard bezorgtarief van euro 7,95. Deze tarieven gelden voor bezorging in heel Nederland en België. Voor Frankrijk en Duitsland hanteren wij een tarief van euro 9,95

Verpakking

Uw bestelling wordt met zorg in dozen ingepakt op onze speciaal daarvoor ingerichte afdeling. Op deze manier blijft de kwaliteit van de producten gewaarborgd tijdens de verzending. Op het moment dat uw bestelling verzendklaar is, krijgt u van ons een email dat uw bestelling de volgende dag wordt afgeleverd.

Wij streven er daarom naar om alles zo snel mogelijk te bezorgen om schade te voorkomen. U hoeft niet thuis te zijn ten tijde van de bezorging maar vragen daarvoor wel aan u waar wij het pakket neer mogen zetten. Bijvoorbeeld bij uw voordeur of in de tuin. Dit kunt u aangeven bij het afronden van uw bestelling.

Ruilen en retourneren:

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht
te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing
de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel
als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Klachten en opmerkingen:

Uiteraard doen wij ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Heeft u desondanks toch een klacht of opmerking, dan vragen wij u deze te mailen aan info@yunjoy.nl onder vermelding van ’klacht’ of ‘opmerking’ en uw bestelnummer (mits u een bestelling geplaatst heeft). Klachten en opmerkingen nemen we altijd serieus. Wij reageren op uw klacht of opmerking altijd binnen 48 uur per mail.

Indien u niet tevreden bent over onze afhandeling van uw klacht of opmerking vinden wij dat uiteraard erg jammer. U heeft als consument de mogelijkheid dit voor te leggen aan de Geschillencommissie thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag en www.geschillencommissie.nl

Wij maken gebruik van cookies. Cookies zijn onschuldige tekstbestanden die het mogelijk maken dat onze site goed werkt. Als u bijvoorbeeld aan het winkelen bent onthouden cookies wat er in uw winkelwagen staat terwijl u verder zoekt. Wel zo makkelijk!

Mocht er iets niet duidelijk zijn, dan kunt u altijd een e-mail sturen naar info@tuinjoy.nl of bellen met 06-23870062.